Головна » Про компанію » Якість Датагруп

Якість

Відповідно до рішення НКРЗІ від 13.12.2016 № 660 повинні бути опубліковані наступні показники якості:

Про якість послуг фіксованого телефонного зв'язку:

  1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв'язку, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток справних таксофонів.
  3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.
  4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.
  6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів.
  7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД).
  8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови.
  9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

Про якість послуги доступу до Інтернету:

  1. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час.
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  3. Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету.
  4. Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернету.
  5. Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету.

Звіт за 2017 рік

Звіт за 2016 рік

Звіт за 2015 рік

Звіт за 2014 рік

Звіт за 2012 рік