Дорогі абоненти!
В першу чергу хочемо подякувати кожному з вас, за підтримку і за те, що залишаєтесь з нами! У зв'язку з небезпечною ситуацією в країні ми не припиняємо надання послуг Інтернету та телебачення для абонентів у яких виникли труднощі з оплатою. Інтернет є майже єдиним доступом до офіційної інформації та новин з перевірених каналів медіа і кожен потребує мати доступ до неї.
Ми робимо все можливе аби забезпечити безперервну роботу нашої телекомунікаційної інфраструктури, поширюємо мережу для українців в укриттях та звертаємось до вас із проханням: хто сьогодні має фінансову та технічну можливість оплатити послуги – зробіть це. Так ми зможемо отримати необхідні ресурси для забезпечення роботи мережі, виконання аварійних робіт, попри серйозні ризики їх проведення, для забезпечення доступом до мережі вас, мільйонів наших співвітчизників та об’єктів критичної інфраструктури України.
Необхідні посилання:
- Поповнювати рахунок не покидаючи безпечного для вас місця можна за посиланням https://www.datagroup.ua/ru/b2c/oplata або https://bit.ly/3MNWl51
- Перевіряти стан рахунку та отримувати відповіді на основні технічні питання та інше можна у особистому кабінеті https://my.datagroup.ua/
- Щоб стежити за інформацією про стан мережі та послуги компанії підписуйтесь на наш офіційний канал в Facebook https://www.facebook.com/datagroup1/ та сторінку Linkedin https://www.linkedin.com/company/datagroup1/
- По невідкладним питаннями ви можете звертатись за телефоном кол-центру: (0 800) 210 000
- Офіційні державні канали для отримання інформації про ситуацію в Україні:
- Офіс Президента України;
- Кабінет Міністрів України;
- Міністерство оборони України;
- Міністерство внутрішніх справ;
- Національна поліція України;
- Державна служба надзвичайних ситуацій (ДСНС);
- Державна прикордонна служба України;
- Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки;
- Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України.
Тримайтесь, підтримуйте армію та бережіть себе! Слава Україні!