У 2024 році попри усі складнощі, пов’язані із тривалою війною, компанія Датагруп робила усе можливе, аби продовжувати розвиватися, посилювати надійність і енергостійкість мережі та надавати своїм клієнтам кращі послуги і сервіси. Зокрема, компанії Датагруп-Volia інвестували понад 150 млн грн у підготовку об’єднаної мережі, основних вузлів та обладнання до можливих блекаутів.
При цьому, попри вплив зовнішніх обставин, компанія Датагруп залишала можливість абонентам користуватись послугами без зміни вартості. Для більшості з них тарифи не змінювались понад 1 рік. Утім, час від часу компанія має переглядати умови обслуговування клієнтів, аби враховувати економічні й ринкові зміни та надалі мати можливість підтримувати роботу мережі, продовжувати її модернізацію, посилювати енергостійкість, розвивати продукти і послуги.
Відтак, компанія переглянула наявні умови пропозицій для абонентів і водночас модернізувала тарифні лінійки, щоб зробити їх зручнішими та зрозумілішими для користувачів і врахувати їхні актуальні потреби. Застарілі тарифні плани при цьому зупиняють свою дію, що дозволить вивільнити потужності IT-систем.
Отже, з 1 січня 2025 року компанія впроваджує оновлені тарифні плани, в яких абонентам Датагруп пропонується ще більше можливостей. Залежно від тарифу та технології підключення, абоненти отримають спеціальні пропозиції, якими можна буде користуватись без жодних доплат. Зокрема, для певних груп абонентів будуть доступні:
- Знижка на тариф протягом року.
- Доступ до ТБ у додатку від Volia.
- Додаткові 30 ГБ мобільного інтернету від партнера lifecell.
- Додаткові пакети інтернет-трафіку для нових та наявних абонентів, які користуються послугами компаній групи DVL (Датагруп-Volia-lifecell).
Конкретний перелік пропозицій відповідно до актуального тарифу абонентам буде доступний в особистому кабінеті на сайті my.datagroup.ua. Клієнти, для яких оновлюються умови обслуговування, щонайменше за 7 днів до впровадження змін отримають відповідне інформування з усіма деталями в SMS-повідомленні та/або електронною поштою.
До 01.01.2025 р абоненти можуть також самостійно обрати будь-який інший тарифний план з актуальних пропозицій, якщо запропонований для автоматичного переведення тариф їх не влаштовуватиме. Це можна зробити, наприклад, в особистому кабінеті.
Також в період новорічних свят, з 25 грудня 2024 року по 14 січня 2025 року, абоненти, що користуються цифровим телебаченням чи доступом до послуг телебачення у застосунку від Volia, отримають можливість насолоджуватися преміальними телеканалами, без додаткової оплати в рамках промо-періоду.
Дізнатися більше про зміни можна за номерами контакт-центру або в особистому кабінеті.