Від початку повномасштабного вторгнення більше 1,85 млн грн на потреби ЗСУ перерахували абоненти Volia завдяки використанню програми Volia Бонус. Ще з 2022 року в межах цієї благодійної ініціативи компанії кожен абонент має можливість відправити бонуси за користування послугами на підтримку наших захисників та захисниць. Лише за червень-вересень 2024 р. абоненти компанії спрямували у такий спосіб на ЗСУ 146, 5 тис грн.
«Кожен крок, що наближує Перемогу – надзвичайно важливий. Я дякую абонентам Volia за їхній цінний внесок. Адже це не просто перераховані бонуси, це свідома щомісячна підтримка тих, хто виборює незалежність України на фронті, і це відповідальний вибір донатити на армію будь-якою можливою сумою», – говорить Михайло Шелемба, СЕО групи компаній DVL (Датагруп-Volia-lifecell).
Долучитись до підтримки ЗСУ може кожен абонент Volia. Для цього потрібно лише зареєструватись у програмі «Мої бонуси» та виконати кілька простих дій:
- у вебверсії порталу «Мій кабінет» (my.volia.com)
- Зайти на вкладку "Головна".
- Обрати "Підтримай Збройні сили України своїми бонусами".
- Ввести суму бонусів для переказу, підтвердити операцію ("Перерахувати").
- у мобільному застосунку "My Volia"
- Перейти в розділ "Головна".
- Обрати кнопку "Допомога ЗСУ".
- Ввести суму бонусів для переказу та підтвердити операцію, натиснувши "Підтвердити".
Де взяти бонуси і які є можливості, аби їх стало більше?
Бонуси нараховуються:
- новим абонентам Volia - 500 стартових бонусів (=50 грн) при підключенні;
- користувачам додаткових пакетів. Наприклад, MTV, Kids, Cine+, ProSport та інших. Докладніше - на сайті Volia.
Користувачі Volia та Volia+lifecell отримують бонуси практично за кожну дію в межах абонентських пропозицій: від поповнення рахунку чи переходу на інший пакет до замовлення додаткових сервісів чи придбання обладнання (роутер, модем, медіаплеєр тощо).
Нагадаємо, що бонуси на потреби ЗСУ – це лише одна із соціальних ініціатив компанії з групи DVL (Датагруп-Volia-lifecell). Загалом від початку війни компанії DVL акумулювали на благодійні проєкти та соціальні ініціативи понад 440 млн грн.
Серед основних напрямів: допомога державі, зокрема внески до UNITED24, підтримка ЗСУ (обладнання та оснащення, забезпечення спеціальними пакетами мобільного зв’язку); опіка над дітьми-сиротами війни із проєктом «Наші діти»; допомога медикам-волонтерам та евакуація важкопоранених із гарячих точок; ініціатива для мотивації донорів крові «Гігапоміч»; платформа «підвішених» мобільних послуг «Подвійно Добродійно» тощо. У благодійних ініціативах беруть участь і працівники компаній за програмами корпоративного волонтерства. Зокрема, вони долучаються до донорства та беруть активну участь у спортивних заходах, внески за які спрямовуються організаторами на допомогу ЗСУ, пораненим військовим і дітям.