Ми поставили запитання до керівника продуктового департаменту з хмарних продуктів Вадима Михайлова про безпеку даних в умовах війни
Чи були у компанії нові клієнти, які прийшли після початку війни з метою убезпечити свої дані?
Будь-яка ІТ-інфраструктура компанії є критично важливою для її бізнесу, тому після початку війни багато клієнтів почали активно переносити свою ІТ-інфраструктуру в безпечніші місця. Деякі замовники переносили свої сервери до європейських ЦОДів, частина з них проводила міграцію до Public Cloud, великі клієнти розгортали Privat Cloud.
Ми бачимо зростання заявок щодо організації віртуальних інфраструктур як у нашій хмарній інфраструктурі, так і в партнерських хмарах DEAC (Латвія), AZURE (Microsoft).
З якими запитами клієнти найчастіше звертаються до вас?
Невеликі клієнти частіше звертаються з питанням розгортання Virtual Machine (VM) для перенесення бухгалтерських систем у публічну хмару та надання допомоги щодо міграції. Багато запитів щодо розгортання резервних систем Disaster Recovery, Backup. Під такі запити ми рекомендуємо клієнтам звернути увагу на рішення на базі AZURE (Microsoft). Багато запитів надходить щодо надання ресурсів Public Cloud. Особливою популярністю користуються хмари у Європі.
Чи є у клієнтів запити на продукти, які наразі відсутні у продуктовій лінійці компанії, і що це за продукти?
Перелік хмарних сервісів у продуктовому портфелі «Датагруп» і Volia наразі повністю задовольняють актуальні потреби клієнта. Ми можемо запропонувати хмарну інфраструктуру від глобальних постачальників, таких як Microsoft, та на базі своєї хмарної інфраструктури. А також за необхідності можемо надати допомогу в міграції, розгорнути ресурси в AZURE, побудувати Privat Cloud.
Що ви рекомендуєте компаніям, які раніше зберігали всю робочу інформацію на своїх серверах?
Зараз на ринку ІТ відбувається трансформація, і багато клієнтів переходять на модель «as the services», коли клієнт бере послугу, а за інфраструктуру відповідає постачальник. Хмарні послуги якраз пропонують рішення, де клієнт отримує необхідні ресурси тут і зараз із необхідними параметрами та без залучення суттєвих інвестицій, необхідних для закупівлі «заліза».
Тому ми рекомендуємо клієнтам переходити у «хмари», що дозволить їм зберегти свої дані, мінімізувати ІТ-ризики, пов'язані з бойовими діями, і спрямувати потенційні інвестиції із закупівлі «заліза» на підтримку/розвиток свого бізнесу.
Що ви можете розповісти про вирішення проблем кібербезпеки, зокрема про захист від DDoS-атак?
«Датагруп», як провідний провайдер зв’язку та компанія критичної інфраструктури України, щоденно стоїть на варті кібербезпеки держави. Наразі телекомунікаційна інфраструктура нашої країни перебуває під постійним прицілом ворожих хакерських груп. Згідно з даними Держспецзв’язку, з початку бойових дій Україна зазнала понад 3000 організованих DDoS-атак. Рекордом стали 275 DDoS-атак на день. Найпотужніші з них у своєму піку перевищували 100 Gbps.
У той час, як російські ракети атакують фізичну інфраструктуру, російські хакери атакують інформаційну – фінансову, державну та телекомунікаційну.
За перший місяць війни нашими спеціалістами було відбито понад 350 DDoS-атак на телекомунікаційну мережу країни.
Незважаючи на усі хакерські атаки та спроби підірвати інформаційну безпеку країни, усі вони були відбиті. Наразі всі послуги компанії надаються у штатному режимі. Також ми завжди оперативно реагуємо на зростання потужності DDoS-атак і вдосконалюємо наш сервіс із захисту від них.
Детальніше про хмарні сервіси від «Датагруп»: Дізнатися більше >>