«Наше завдання – охоплювати якісним зв'язком відділення мережі швидше, ніж відкриваються нові, та підтримувати безперервне функціонування складних логістичних процесів», – зазначає СЕО «Датагруп» Михайло Шелемба.
Нагадаємо, що перші посилки в сегменті C2C оператор Justin почав приймати в березні 2019 року. Наразі мережа поштового оператора Justin налічує більше 500 відділень по всій Україні, що розташовані в супермаркетах «Сільпо», «Фора», «Novus», «Fozzy» та інших. У планах компанії відкрити понад 2000 відділень по всій країні, реалізуючи концепцію максимального комфорту, коли отримати або відправити пошту можна в місцях щоденних відвідувань – супермаркетах і ТЦ.
Масштабний проєкт із побудови єдиної корпоративної мережі для відділень поштового оператора Justin по всій Україні реалізується компанією із початку 2020 року. В його межах здійснюється включення інтернет-каналів (5 Мб/с) для відділень оператора. Наразі технічні фахівці «Датагруп» побудували інтернет-канали для 200 відділень, роботи тривають ще в 100 точках. Згідно з планом, поетапно будуватимуться канали зв'язку для всіх відділень оператора.
«Уже протягом багатьох років «Датагруп» демонструє свою надійність та стабільність в роботі з компаніями Fozzy Group. Завдяки постійному розвитку та нестандартним підходам щодо ведення бізнесу ми отримуємо від холдингу завдання, які дозволяють розвиватися, шукати індивідуальний підхід і безперервно працювати над підвищенням якості наших послуг. Для нас проєкт із поштовим оператором Justin у черговий раз став доказом високого рівня довіри наших партнерів і можливістю реалізувати напрацювання щодо побудови якісного та надійного зв'язку на всій території країни», – підкреслює Ірина Близнюк, директор департаменту корпоративних продажів компанії «Датагруп».
«Нам приємно працювати з «Датагруп» як з основним телеком-партнером і отримувати сервіс із одних рук. Гнучкість і лояльність оператора до нас допомагає вирішувати всі завдання оперативно. Наразі у нас вже є стабільно працююча мережа з якісними інтернет-послугами та оперативним підключенням нових відділень, хороша технічна підтримка, оптимальні тарифи. Усе це також допомагає нам оптимізувати ресурси на обслуговування мережі. Ми плануємо розширювати наше покриття до 2000 відділень і, відповідно, забезпечувати якісним зв'язком наші відділення», – прокометував старт роботи Володимир Ковальчук, комерційний директор поштового оператора Justin.
«Завдяки надійним і швидким каналам зв'язку клієнти поштово-логістичного сервісу Justin отримають надійний сервіс, а співробітники компанії зможуть сконцентруватися на розвитку і вдосконаленні бізнесу», – коментує Олена Шевченко, начальник відділу продажів департаменту по роботі з корпоративними клієнтами «Датагруп».
Про компанію Justin
JUSTIN» (ТОВ «Джаст Ін») — українська компанія, заснована у 2017 році, оператор на ринку експрес-доставки, входить до однієї з найбільших українських торгово-промислових груп (ТПГ) Fozzy Group, яка керує торговельною мережею та такими брендами, як Сільпо, Фора, Fozzy, RIngoo, Thrash!. Відділення Justin також знаходяться в мережах: Novus, Фуршет та інших супермаркетах та ТРЦ.
Відділення «JUSTIN» — це супермаркет послуг, в якому доступні як традиційні поштові послуги, так і фінансові — видача карток, оформлення страховок, кредитування тощо.