4 грудня у Києві відбулась головна подія року серед роботодавців України – церемонія нагородження «Премія HR-бренд Україна 2018».
Завдання Премії – виділити, оцінити і популяризувати кращі HR-практики компаній, проекти, які мали результат для бізнесу і позитивно вплинули на репутацію та імідж компанії як роботодавця. Представники провідних національних та зарубіжних компаній презентували свої найкращі HR-кейси та взяли участь у щорічній церемонії нагородження.
HR-команда «Датагруп» отримала нагороду «Премія HR-бренд Україна 2018» за 2 місце у найбільш престижній номінації «Україна» з проектом «Datalab: залучаємо, надаючи можливості». Номінація враховувала масштаб реалізації проекту.
«Ми вірили в успіх проекту, ставили для себе амбітні цілі – залучити до користування системою дистанційного навчання та розвитку 80 % цільової аудиторії до кінця 2018 року. Для нас було і залишається важливим, щоб наші співробітники із задоволенням заходили на Datalab. Ми формуємо у користувачів потребу навчатися, розвиватися і взаємодіяти між собою. І нам це вдалося – ми досягли поставленої мети: за десять місяців від старту проекту 100 % цільової аудиторії, а це майже 1300 співробітників, користуються порталом. В середньому за місяць ресурси Datalab використовує понад 700 співробітників, а це третина компанії», – коментує Ірина Калініченко, начальник відділу навчання та розвитку департаменту роботи з персоналом «Датагруп».
Урочисту церемонію нагородження організували HeadHunter Україна, провайдер комплексних HR-рішень, та Smart-Holding.
Про Премію:
«Премія HR-бренд» – це визнання успіху компанії в бізнес-співтоваристві, серед експертів і колег, клієнтів і претендентів. Унікальний конкурс HR-проектів, який дозволяє простежити актуальні тенденції та нові ефективні ідеї, що з'явилися на ринку праці.