Карантин триває, та ми на зв’язку!
25 березня Уряд ухвалив рішення продовжити карантинні заходи у країні до 24 квітня 2020. З метою виконання рішення Уряду та з турботою про здоров’я всіх українців, повідомляємо, що абонентські відділи ПрАТ «Датагруп» не будуть проводити особистий прийом відвідувачів до 24 квітня.
Усі (без винятку) свої питання ви можете вирішити дистанційно:
- звернутися до нашого контакт-центру за номером 0 800 21 00 00 (цілодобово);
- здійснити оплату, перевірити стан рахунку або змінити тарифний план через особистий кабінет;
- поставити запитання оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через особистий кабінет;
- звернутися через приватні повідомлення на наших офіційних сторінках у Facebook;
- надіслати ваші запитання на нашу електронну пошту;
- звернутися до свого персонального менеджера, якщо ви корпоративний абонент.
Наші фахівці та консультанти продовжують цілодобово допомагати вам та відповідають на всі звернення стосовно розрахунків або змін у наданні послуг.
Також повідомляємо, що всі роботи з підключення до мережі «Датагруп» та сервісні роботи наразі відбуваються в штатному режимі: ми оперативно реагуємо на всі запити та робимо усе можливе, щоб забезпечити користувачів якісними послугами зв’язку. Фахівці компанії дотримуються рекомендацій МОЗ України та мають усі необхідні засоби для індивідуального захисту.
Не виходьте з дому без нагальної потреби, залишайтеся на зв’язку та будьте здорові.