6-8 липня у селі Грушківка на Черкащині вчетверте відбувся фестиваль «Холодний Яр» під гаслом «Ідея кличе крізь покоління». «Датагруп» вже другий рік поспіль виступає інтернет-партнером фестивалю.
Цього року основними складовими «Холодного Яру» були музична та лекційна сцени з насиченою програмою. Для фестивальників були підготовані різноманітні локації та заходи для інтелектуального чи активного відпочинку: екскурсії Холодним Яром, велосипедні прогулянки, ярмарок, майстер-класи, спортивні змагання, кінопокази, виставки, наметове містечко, дитячий майданчик, галявина «Живи в екостилі» та фуд-зона. Усі учасники заходу вільно спілкуватися, ділитися враженнями та яскравими селфі у соціальних мережах завдяки безкоштовній зоні Wi-Fi від «Датагруп». Відвідувачі слухали сучасних українських виконавців, відвідували зустрічі із громадськими діячами та письменниками. А для всіх, хто не зміг завітати на «Холодний Яр», «Датагруп» забезпечила інтернет для онлайн-трансляції заходу на YouTube-каналі фестивалю. Своїми запальними виступами святковий настрій створювали гурти «MniShek», «Гуляйгород GG», «КАРНА» та легендарний гурт «Кому Вниз».
Цього року подію відвідали близько 7 тис. людей із України, США, Австралії, Іспанії та Канади.Серед гостей фестивалю були: засновник видавництва «Залізний тато» Дмитро Савченко, письменник Василь Шкляр, директор центру «Українські студії стратегічних досліджень» Юрій Сиротюк, провідний еколог Анастасія Драпалюк. Організатори запевняють, що вже зараз почали підготовку до фестивалю-2019, щоб наступного року дійство було ще цікавішим і зібрало ще більше гостей. «Датагруп» продовжує підтримувати найяскравіші події країни та забезпечувати їх якісним зв’язком у будь-якому куточку України.