У 2010 році інтернет-ринок України за кількістю користувачів був найдинамічнішим у Європі – за рік він зріс на 15% та досяг 14 млн осіб. Саме тоді на вітчизняному телекомунікаційному ринку з'явилася торгова марка «Домашній телеком» від національного оператора зв’язку «Датагруп». У вересні цей відомий на ринку доступу бренд святкує свій шостий день народження.
«Домашній телеком» сьогодні обслуговує майже 50 населених пунктів, а загальна кількість користувачів перевищує 200 тисяч. За оцінкою аналітичної компанїї Expert & Consulting, за результатами другого кварталу 2016 року «Домашній телеком» від «Датагруп» займає 6-ту позицію в ТОП-10 провайдерів ринку широкосмугового доступу (ШСД) до Інтернет.
При підключенні «Домашній телеком» використовує найсучасніші оптичні технології – Ethernet и FTTB («волокно в кожен дім»). Для того, щоб надавати послугу інтернет-доступу у найвіддаленіших куточках України, наші спеціалісти також використовують радіорелейні лінії зв'язку або бездротовий інтернет, що забезпечує високошвидкісний обмін даними. Провайдер використовує також технологію ADSL, де підключення до мережі Інтернет відбувається через звичайну телефонну лінію, що також розширює базу наших користувачів.
Ще одним способом передачі даних від «Домтелекому» є супутниковий Інтернет, який дозволяє організувати безперебійний доступ до мережі в будь-якій місцевості України.
Окрім Інтернету, «Домашній телеком» надає послуги телефонії та телебачення в Україні.
«Домашній телеком» є активним учасником соціального життя своїх користувачів та підтримує спортивні, розважальні, освітні ініціативи та заходи по всій Україні.
Озираючись назад, ми впевнено можемо сказати, що за 6 років бренд «Домашній телеком» став справді народним, а наші спеціалісти роблять все для того, щоб забезпечувати наших улюблених клієнтів якісним зв’язком та безперебійним інтернетом.