За ухвалою уряду карантинні заходи у країні продовжені до 22 травня 2020. Виконуючи це рішення та турбуючись про здоров’я кожного з вас, повідомляємо, що абонентські відділи ПрАТ «Датагруп» не будуть проводити особистий прийом відвідувачів до 22 травня.
Нагадуємо, що усі (без винятку) свої питання ви можете вирішити дистанційно:
- звернутися до нашого контакт-центру за номером 0 800 21 00 00 (цілодобово);
- здійснити оплату, перевірити стан рахунку або змінити тарифний план через Особистий кабінет;
- поставити запитання оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через Особистий кабінет;
- звернутися через приватні повідомлення на наших офіційних сторінках у Facebook;
- надіслати ваші запитання на нашу електронну пошту;
- звернутися до свого персонального менеджера, якщо ви корпоративний абонент.
Ми продовжуємо цілодобово допомагати вам з розрахунками або консультувати щодо змін у наданні послуг.
Всі роботи з підключення до мережі «Датагруп» та сервісні роботи відбуваються у штатному режимі. Ми робимо усе можливе, щоб забезпечити користувачів якісними послугами зв’язку, дотримуючись рекомендацій МОЗ України щодо індивідуального захисту.
Не виходьте з дому без нагальної потреби, залишайтеся на зв’язку та будьте здорові.