Серед переможців щорічного конкурсу PR-кейсів компаній група DVL (Датагруп-Volia-lifecell) отримала відразу 2 відзнаки. Перемогу здобули проєкти, що брали участь у номінаціях «Відкритість топменеджера» та «Спонсорський проєкт» (БІГОЗБІР на підтримку дитячого хоспісу «Дім Метеликів»). Кращі активності визначалися шляхом загальнодоступного голосування та оцінок журі.
Перша з перемог – за відкритість СЕО групи компаній DVL Михайла Шелемби. Його ім’я стало уособленням появи в 2024 році на українському ринку нової телеком-групи. Саме відкритість та віра в успіх проєкту сприяли укладанню однієї з наймасштабніших для України за 10 років M&A-угоди та залученню на розвиток бізнесу одних з найбільших міжнародних інвестицій. Ця подія не могла пройти повз увагу громадськості. Завдяки своїй активності та готовності до спілкування за 9 місяців 2024р. Михайло дав 14 ексклюзивних інтерв’ю, став учасником трьох популярних відеоподкастів, взяв участь як спікер у 14 заходах. Загальний комунікаційний резонанс за цей період становить більше 530 публікацій у ЗМІ.
Михайло – меценат, засновник проєкту «Наші діти» з підтримки дітей-сиріт війни, багато допомагає воїнам, які потребують протезування. Триатлоніст, Ironman, мотиватор активного способу життя та корпоративного волонтерства для команди. За підтримки Михайла компанія реалізує відповідні КСВ-програми та системно допомагає дітям, які найбільше цього потребують. Так, Датагруп-Volia – давній амбасадор «Міста добра» (Центр доброти для мами і дитини, м.Чернівці) і благодійного фонду «Я Майбутнє України».
Один з проєктів допомоги – підтримка дитячого хоспісу «Дім метеликів» з Міста Добра. Зокрема, завдяки благодіному БІГОЗБОРУ «З Метеликами в серці», який був реалізований спільно із RunUkraine. Саме цей проєкт отримав для компаній другу відзнаку на конкурсі кращих PR-кейсів, адже він набув широкого розголосу та підтримки.
Амбасадорами БІГОЗБОРУ стали Олександр Зінченко, Марта Левченко, Світлана Тарабарова, Данило Сапунов, Ганна Абдулова та інші відомі українці. Про БІГОЗБІР «З Метеликами в серці» дізнались спортсмени-аматори з усіх куточків України та долучились до збору. Вони реєструвались у спеціальному додатку та фіксували свої щоденні пробіжки, аби кожен кілометр міг перетворитися у донат на користь важкохворих діток з «Дому метеликів». Відтак, саме з «Метеликами в серці» загалом понад 840 учасників та учасниць адресували свої кілометри на добру справу, а компанія конвертувала їх у донати: 1 км = 10 грн. У такий спосіб разом пробігли 100 000 км та зібрали й передали «Дому метеликів» 1 000 000 грн. Окрім того, на додатковий конверт для донатів зібрали ще понад 40 000 грн.
Підсумки БІГОЗБОРУ урочисто підбили участю команди DVL в Київському марафоні Незламності 2024, що проходив 12-13 жовтня.
Загалом у 2024 році компанія перерахувала на потреби «Дому метеликів» понад 2,1 млн грн. Раніше цього року внесок у 1,1 млн грн був спрямований на оснащення паліативного відділення, яке підтримує і полегшує стан важкохворих дітей із невиліковними діагнозами.