Нещодавно вся Україна із сумом відзначала трагічну дату – рік від початку повномасштабної війни. Це був надзвичайно важкий рік для країни, але особливо тяжкими були перші дні вторгнення. Тому ми хочемо поділитись із вами кількома історіями перших днів війни, які наглядно демонструють, чому українці найкращі, а наша країна точно переможе.
У перші дні вторгнення, багатьох наших співвітчизників охопила, якщо не паніка, то відчуття величезної небезпеки. Значна кількість міст Київщини були тимчасово окуповані загарбником і повністю обмежені, щодо отримання інформації про допомогу. Тому на гарячу лінію Київської обласної державної адміністрації, стало надходити безліч дзвінків від мешканців Київщини, які звертались із проблемами та проханнями. Штатний контакт-центр КОДА не був розрахований на таке навантаження і фізично, на власному обладнанні, не міг обробити таку велику кількість звернень. Тоді представники КОДА звернулись про допомогу до нашої компанії, як одного із провідних операторів зв’язку в Україні, для розгортання Віртуальної (хмарної) АТС з фіксованим номером.
Завдяки оперативній реакції команди «Датагруп» у найшвидші терміни було організовано та запущено віддалений Контакт-центр для КОДА, який відразу розпочав свою роботу. Оператори фіксували звернення та передавали їх для найшвидшого вирішення.
Віртуальна АТС від «Датагруп» допомогла спеціалістам КОДА отримати ряд переваг у роботі:
- можливість використовувати послугу в будь-якій точці земної кулі (як в Україні так і за кордоном) без прив’язки до конкретного місця;
- багатоканальність – унікальна можливість одночасно приймати декілька дзвінків, які надходять на один номер;
- здійснення зворотного дзвінка – швидко реагувати на пропущенні дзвінки;
- запис виконаних дзвінків – збереження історії дзвінків з можливістю прослуховувати їх запис в особистому кабінеті;
- проведення ефективної аналітики бізнес-процесів – вбудована CRM система, яка допомагає підбивати звіти і проводити аналітику;
- захист системи від стороннього втручання – повний контроль Віртуальної АТС, налаштування параметрів в особистому кабінеті.
Завдяки швидкому розгортанню послуги та злагодженій роботі операторів КОДА вже за перший день було прийнято понад 2000 дзвінків та зафіксовано більше 500 запитів. Наприклад, було евакуйовано пенсіонерку, а дві породіллі отримали допомогу з пологами, які подарували цьому світу здоровеньких українців.
За допомогою багатоканального контакт-центру в перші дні повномасштабного вторгнення вдалось прийняти дзвінки від мешканців щодо необхідності гуманітарної допомоги населенню та можливостей підприємців, волонтерів, небайдужих допомогти!
Віртуальна АТС від «Датагруп» і на сьогодні допомагає в роботі гарячої лінії Регіонального контакт-центру Київської обласної військової адміністрації та продовжує приймати дзвінки від мешканців Київщини.
Чекайте на наступні історії. Разом переможемо!