Шановні абоненти!
Оскільки епідемічна ситуація у більшості областей України досі залишається нестабільною, з метою збереження здоров’я вашого та персоналу «Датагруп», прийом відвідувачів у Абонентських відділах розпочнеться з 6 липня 2020 року (за умови покращення епідемічних показників у країні).
Слідкуйте за інформацією про відкриття наших офісів на сторінці у Facebook або дізнавайтесь в Абонентських відділах свого міста.
Нагадуємо, що усі питання стосовно телеком-послуг ви можете вирішити дистанційно:
- змінити тарифний план, перевірити стан рахунку або здійснити оплату через Особистий кабінет;
- поставити запитання оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через Особистий кабінет;
- звернутися через приватні повідомлення на офіційних сторінках у Facebook;
- надіслати запитання на електронну пошту;
- звернутися до контакт-центру за номером 0 800 21 00 00 (цілодобово);
- звернутися до персонального менеджера, якщо ви корпоративний абонент.
Ми продовжуємо цілодобово допомагати вам та консультувати з питань щодо послуг компанії.
Всі роботи з підключення до мережі «Датагруп» та сервісні роботи відбуваються у штатному режимі. Ми робимо усе можливе, щоб забезпечити користувачів якісними послугами зв’язку, дотримуючись рекомендацій МОЗ України щодо індивідуального захисту.
Будьте здорові та залишаймося на зв’язку!