Шановні абоненти!
Раді повідомити, що з 1 червня наші центри обслуговування абонентів відновлюють прийом відвідувачів і знову доступні для відвідування згідно звичайного розкладу.
Дбаючи про здоров’я наших клієнтів, партнерів і колег ми створили всі необхідні умови для безпечного і комфортного перебування відвідувачів в абонентських відділах.
Проте нагадуємо, що в країні й досі діє адаптивний карантин. Тож ми продовжуємо цілодобово допомагати вам із розрахунками та консультувати щодо змін у наданні послуг дистанційно. Ми створили для цього всі необхідні умови:
- наш контакт-центру працює цілодобово за номером 0 800 210 000;
- будь-яке запитання ви можете поставити оператору в онлайн-чаті на офіційному сайті компанії або через особистий кабінет;
- здійснити оплату, перевірити стан рахунку або змінити тарифний план ви можете також через особистий кабінет;
- ваші звернення у приватні повідомлення на наших офіційних сторінках у Facebook;
- надсилайте ваші запитання на нашу електронну пошту;
- якщо ви є корпоративним абонентом, зверніться до свого персонального менеджера.
Якщо ваше питання можливо вирішити без візиту в абонентський відділ, будь ласка, скористайтеся цією нагодою.
Якщо ви все ж вирішили відвідати абонентський відділ, нагадуємо:
- обов’язково використовуйте захисні маски;
- майте при собі антисептик та засоби особистої гігієни;
- тримайте безпечну дистанцію по відношенню до інших відвідувачів;
- краще зачекати біля входу, якщо в середині вже багато відвідувачів.
Ми прагнемо щоб і робота, і користування послугами компанії були максимально безпечними та зручними.
Залишайтеся на зв’язку та будьте здорові!