15 травня 2015 року в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення відбулося підписання першого акту саморегулювання галузі платного телебачення — Меморандум про захист неповнолітніх під час надання програмних послуг. Компанія «Датагруп» підтримала ініціативу, підписавши відповідний документ спільно з основними представниками українського ринку програмних послуг.
Ключовим положенням і основним завданням документа є дотримання європейських принципів поширення програмних послуг, які можуть завдати шкоди фізичному, психічному чи моральному розвитку дітей та підлітків відповідно до Директиви ЄС про надання аудіовізуальних медіа-послуг. Меморандум являє собою акт саморегулювання української індустрії платного телебачення, в якому встановлені чіткі правила трансляції телевізійних програм або їх фрагментів.
«Датагруп» взяла на себе зобов’язання обмежувати трансляцію програм, які містять будь-які елементи, що негативно впливають на фізичний, розумовий і моральний розвиток неповнолітніх, у тому числі містять порнографію або безпідставне насильство. В рамках підписаного Меморандуму постачальники програмних послуг погодилися вживати належних заходів для забезпечення та захисту неповнолітніх від перегляду дорослого контенту. Трансляція або ретрансляція таких програм на території України може здійснюватися в кодованому вигляді або з обмеженням за часом з 24:00 до 4:00 годин. Меморандум також визначає умови для реклами та інформування споживачів про можливості замовлення такої послуги на платній основі.
Меморандум підтримали представники асоціацій провайдерів і інші учасники ринку програмних послуг: Асоціація правовласників і постачальників контенту, Телекомунікаційна палата України, Асоціація «Укртелемережа», Спілка операторів телекомунікацій Одеси та Одеської області, Всеукраїнська асоціація операторів кабельного телебачення і телеінформаційних мереж, Спілка кабельного телебачення України, Інтернет асоціація України, компанія «Воля», онлайн-кінотеатр Megogo. net; компанія «Віжн ТБ», «Viasat», а також інші об’єднання провайдерів програмних послуг та дистриб’ютори телеканалів.
З текстом Меморандуму можна ознайомитися на сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
nrada.gov.ua.
На роздрібному ринку послуги телебачення компанія «Датагруп» надає під торговою маркою «Домашній телеком». На сьогоднішній день компанія обслуговує 315 тис. Роздрібних абонентів в 53 містах України і входить до ТОП-5 ключових гравців ринку роздрібного ШПД. Абоненти «Домашнього телекому» можуть підключити Інтернет, телефонію та телебачення за технологією Triple play по мережі одного оператора.