З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 менеджмент компанії «Датагруп» запроваджує особливий режим роботи у період загальнонаціонального карантину, що триватиме до 3 квітня. Вжито усіх необхідних заходів задля організації можливості окремим категоріям співробітників працювати дистанційно, неповний робочий день або ж за гнучким графіком. При цьому надання послуг клієнтам компанії відбувається в звичайному режимі, безперебійна робота усіх сервісів продовжує забезпечуватись.
«До 3 квітня наша компанія працюватиме в режимі карантину. Ми посилили заходи, пов’язані з гігієною приміщень, а також запровадили спеціальний план дій із профілактики поширення коронавірусу. Усі офіси компанії забезпечені антисептичними засобами та інформаційно-роз’яснювальними й методичними матеріалами, пам’ятками та інфографікою. «Датагруп» щоденно інформує своїх співробітників про рекомендації ВООЗ і МОЗ України щодо новітніх заходів із профілактики захворювання на коронавірус. Безпека наших колег та клієнтів є нашим найбільшим пріоритетом. Користуючись хмарними сервісами Microsoft (Office 365) для внутрішніх завдань, співробітники компанії продовжать ефективну бізнес-комунікацію з клієнтами та партнерами. При цьому ми продовжуємо забезпечувати надійну та безперебійну роботу систем обслуговування та технічної підтримки своїх клієнтів відповідно до Плану роботи в позаштатних ситуаціях. Ми готові до загострення ситуації та вживаємо усіх заходів задля того, щоб наші клієнти не відчули проблем зі зв’язком навіть за умови продовження карантину чи введення більш жорстких заходів щодо його дотримання. Дбаючи про здоров’я наших клієнтів, партнерів та колег ми просимо вас не виходити з дому без нагальної потреби, а усі запити вирішувати дистанційно - винятково за допомогою онлайн-сервісів та телефонного зв’язку. Наш контакт-центр працює у звичайному режимі, а фахівці з підтримки корпоративних клієнтів завжди готові відповідати на телефонні звернення», – зазначив Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп».