Генеральний директор компанії «Датагруп» Олександр Кардаков 6 липня провів прес-конференцію, на якій він розповів про підсумки роботи компанії в першій половині року. За цей період «Датагруп» оптимізувала структуру, запустила бізнес хмарних сервісів і ряд нових продуктів для корпоративних клієнтів, а також продовжила розвиток міжнародного напрямку.
Перше півріччя компанія пропрацювала під керівництвом свого акціонера Олександра Кардакова, який очолив її в грудні 2015-го. «Для мене це було як повернутися „назад у майбутнє“. Я давно не був операційним керівником, і мені було це цікаво. Вважаю, що компанія успішно пропрацювала ці півроку», — розповів Олександр Кардаков. За його словами, головним підсумком півроку роботи можна вважати зміни, реалізовані в компанії.
В першу чергу, менеджмент привів структуру продажів «Датагруп» у відповідність зі структурою ринку. «Історично в компанії існувало три бізнес-одиниці. На початку року наша команда розібралася в яких саме сегментах ринку ми працюємо. Тепер у нас чотири бізнес — одиниці, кожна з яких працює в своєму сегменті продажів зі своєю чіткою спеціалізацією», — розповів Олександр Кардаков. Кожна з цих структур відповідає за розвиток одного з сегментів — B2B (корпоративний), C2C (Міжоператорський), SMB (малий і середній бізнес) і B2C (роздрібний).
Після цього було проведено більш глибокий аналіз того, які саме послуги клієнти купують у компанії. У структурі доходів по сервісах 60% займає передача даних і інтернет по оптичних мережах. Частка голосових послуг становить 20%, а передачі даних та інтернету за допомогою супутника — 7%. «Після цього нами були створені продуктові підрозділи, що відповідають профілю роботи компанії. Зокрема, був відновлений департамент первинних мереж, який відповідає за розвиток і планування власної оптичної мережі. Як результат, у кожного продукту компанії є підрозділ, який відповідає за його розвиток», — пояснив Олександр Кардаков.
Компанія поглибила системний підхід до обслуговування клієнтів. Керівництво прийняло принципове рішення відмовитися від використання аутсорсингового контакт-центру для обслуговування клієнтів і відновити власний. «Набагато важливіше мати власних кваліфікованих фахівців. Якість обслуговування абонентів для нас найбільш важлива», — розповів Олександр Кардаков. На сьогоднішній момент в компанії вже працює багаторівнева система моніторингу і технічної підтримки клієнтів.
«Датагруп» запустила новий бізнес-напрямок — хмарних сервісів. В кінці червня компанія стала сертифікованим партнером Microsoft — світового гіганта в IT і «хмарах», отримавши статус провайдера сервісів Office 365 і Azure. Компанія провела сертифікацію COSN (Cloud OS Network) — власної хмарної інфраструктури, і найближчим часом зможе надати своїм клієнтів базовий набір хмарних рішень.
У портфелі послуг оператора також з’явився ряд нових ІКТ сервісів. Це, зокрема Wi-Fi для бізнес — клієнтів, а також хмарне і муніципальне відеоспостереження. Відеоспостереження є також для бізнесу і домашніх користувачів. Для клієнтів сегменту малого та середнього бізнесу була запущена і послуга міжнародного зв’язку — «ДатаСвіт».
«Датагруп» активно розвиває міжнародний напрямок бізнесу. Загальна ємність зовнішніх каналів компанії в цьому році досягла позначки 1,2 Тбіт/с. Зокрема, компанія в партнерстві з декількома операторами розвиває мережу між Азією і Європою — REAL. У травні першим клієнтом цього проекту став один з провідних китайських операторів зв’язку — ChinaTelecom.
Дохід компанії за підсумками першого півріччя склав 531, 8 млн. грн. проти 494,8 за аналогічний період минулого року. Зростання при цьому досягло позначки в 7,5%, що можна вважати досить значним показником на тлі результатів галузі в цілому. При цьому керівництво очікує, що за підсумками року показники зростання будуть не менш цікавими. Підстави для такого очікування — зростання підключення нових точок в сегментах B2B і C2C (на 20%) і зростання кількості заявок на підключення (на 160%) у порівнянні з першим півріччям 2015 року.
Керівництво також вирішило змінити фірмовий стиль і логотип «Датагруп», зробивши їх більш актуальними. Тепер в них вгадується продукт компанії. Логотип складається з геометричних форм, що нагадують основне телекомунікаційне обладнання — тарілку, опори, супутник. Лінія посередині символізує собою потік інформації, рух в бік розвитку — зліва направо.
Фірмова графіка була розроблена на основі старого логотипу дизайнером Іваном Богомазом. Однією з умов рестайлінгу була спадкоємність ідеї і кольорів логотипу. Але при цьому дизайнер знайшов нові пропорції використання кольору.