У 2015 році найавторитетніша премія країни, яка нагороджує найбільш успішні проекти в області роботи з персоналом, «HR-бренд Україна», відзначила своє 5-річчя. «Премія HR-бренд» – це єдиний в Україні незалежний конкурс HR-проектів, який об'єднує всі галузі бізнесу. На честь ювілею, HeandHunter випустили спеціальну книгу «HR-брендинг в Україні. Теорія та практика».
У першому українському виданні зібрані головні теоретичні положення, основні етапи та інструменти HR брендинга, загальні тенденції роботи з брендом роботодавця в Україні та огляд проектів кращих компаній, які довели свій успіх в українських реаліях.
Проект «Датагруп» під назвою «Я – професія. Я – компанія. Я – країна. Я – особистість» отримав високу оцінку експертів і представлений читачам як один з кращих практичних кейсів HR-брендингу України. Головна мета проекту – формування корпоративної культури визнання досягнень співробітників; створення середовища, що мотивує на професійні та особисті досягнення кожного працівника, не залежно від посади. Програма визнання досягнень – це великий багаторічний проект, який охоплює всіх співробітників компанії. Його складовими частинами є окремі проекти, що створювалися в різний час, тривалістю від одного до трьох місяців. На сьогоднішній день Програма діє на постійній основі, щодня поповнюючись новими ініціативами.
У грудневому номері практичного журналу «Менеджер по персоналу», Директор департаменту по роботі з персоналом, Олена Висоцька, докладно розповіла про основні етапи реалізації проекту: «З моменту створення «ДАТАГРУП» беззмінно очолює команда менеджерів-лідерів, які культивують в ній особливий підприємницький дух. Сьогодні близько 10% співробітників працюють в компанії більш ніж 10 років. Прийшовши на роботу в період становлення компанії, вони росли разом з нею, день за днем робили її кращою та сильнішою. Це чудові фахівці, якими ми пишаємося, та називаємо їх нашим «золотим фондом».
Нагадаємо, Програма досягнень «Датагруп», яка представлена Департаментом по роботі з персоналом, увійшла до Топ-12 кращих HR-проектів 2014 року. У своїй діяльності компанія «Датагруп» базується на таких цінностях як: професіоналізм, компетентність, клієнтоорієнтованість, лідерство, вплив, команда, відповідальність.