Уже другий рік поспіль проєкт підтримки дітей-сиріт війни «Наші діти» підтверджує свою соціальну значимість в Конкурсі від MMR «Відповідальна країна». Найкращі проєкти українських компаній визначаються завдяки голосуванню читацької спільноти та висновкам експертного журі. Мета конкурсу — розказати про найкращі КСВ-ініціативи, підсвітити залученість бізнесу в підтримку ЗСУ, ветеранів, постраждалих від війни, а також розказати про впровадження інклюзивних рішень, освітніх, культурних проєктів тощо.
«Наші діти» — це проєкт про ціннісний внесок у майбутнє України, – зазначив у своєму нещодавньому інтерв’ю Михайло Шелемба, СЕО компаній «ДАТАГРУП» і Volia та засновник проєкту. – Він покликаний сказати «дякую» тим людям, які віддали своє життя за Україну, пожертвувавши найціннішим — можливістю виростити своїх дітей, поставити їх на ноги, побачити їхні перші кроки в дорослому житті».
Проєкт «Наші діти» був започаткований у 2022 році за участі Ювенальної Поліції України та Благодійного фонду «Я Майбутнє України». Завдяки йому надається підтримка дітям, які внаслідок війни втратили одного чи двох батьків. Компанії та меценати, які долучаються до проєкту, беруть на себе зобов’язання допомагати дітям щомісячними фінансовими внесками, поліпшенням умов проживання, супроводом у розвитку і перших кроках у набутті професії тощо.
«Війна безжальна, дітей-сиріт щодня стає все більше. Зараз в нашому проєкті вже 137 підопічних, 86 з них отримують щомісячну допомогу в 10 тис.грн. від компаній «ДАТАГРУП» і Volia, інших підтримують партнери, – каже Михайло Шелемба. – Ми вдячні за визнання важливості того, що ми робимо і за те, що змогли ще раз привернути увагу суспільства до проблеми підтримки дітей, які втратили батьків. Нам потрібно для цього більше партнерів від бізнесу, аби допомагати не лише фінансово, а й давати ширші освітні можливості, підтримку в отриманні професії, першої роботи, формуванні позитивного життєвого досвіду».
Дізнатись більше про проєкт «Наші діти» і стати його партнером можна на сайті соціальної ініціативи.