27 березня 2015, Національний оператор зв’язку «Датагруп» підвів підсумки роботи у 2014 році. Не дивлячись на кризові явища в економічній, політичній і соціальній сферах, оператору вдалося збільшити дохідну частину в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року.
2013 рік | 2014 рік | |
EBITDA, млн грн | 244,2 | 253,3 |
Прибуток, млн грн | 36,1 | -51,1 |
Чистий дохід без ПДВ, млн, грн | 628,4 | 715,5 |
«У нинішніх економічних і політичних умовах падіння прибутку не є чимось критичним. Це наслідок втрати бізнесу в окупованих областях і нестабільність національної валюти. Телеком-галузь сильно залежна від курсу валюти. Ми тільки наприкінці 2014 почали переглядати тарифи для оптових і корпоративних клієнтів у бік збільшення, хоча самі платимо за міжнародний трафік по актуальному курсу. Також не слід забувати про капітальні витрати. Імпортозаміщення в телекомі не працює, і ми змушені купувати обладнання за валюту», — прокоментував фінансові підсумки Максим Смілянець, Генеральний директор" Датагруп«.
Згідно короткостроковій стратегії «Датагруп», 2015 — не стане роком фінансового зростання. Керівництво оператора буде працювати над стабілізацією за рахунок реструктуризації валютних зобов’язань, оптимізації тарифної політики в корпоративному і міжоператорському сегменті, перегляду політики закупівель і логістики.
Не дивлячись на вплив макроекономічної ситуації, «Датагруп» збільшив частину ринку в трьох сегментах ринку:
2013 рік | 2014 рік | |
Ринок передачі даних | 42% | 46,5% |
Міжоператорський ринок | 28% | 34% |
Супутниковий зв’язок | 86% | 88% |
Особливо значним в 2014 році було зростання в міжоператорському сегменті. Ця тенденція почалася 2-3 роки тому і динаміка стабільно зберігається.
«Датагруп» продовжує рости і на роздрібному ринку. За підсумками 2014 під торговою маркою «Домашній телеком» підключено 320 тис абонентів, з них 220 тис користувачів інтернет і телебачення, і 100 тис — телефонії. Рівень ARPU залишається незмінним — 65 грн.
У листопаді 2014 пост Генерального директора «Датагруп» покинув Олександр Данченко, який керував компанією з дня її заснування. Його позицію зайняв Максим Смілянець, раніше — заступник Генерального директора «Датагруп».