Оберіть ваше місто

  • Б
  • Бар
  • Бориспіль
  • Бровари
  • В
  • Великий Березний
  • Вишгород
  • Вінниця
  • Володимир-Волинський
  • Г
  • Гадяч
  • Д
  • Дніпро
  • Ж
  • Жмеринка
  • З
  • Запоріжжя
  • Зіньків
  • І
  • Ізюм
  • К
  • Кам`янець-Подільський
  • Київ
  • Ковель
  • Козятин
  • Коростень
  • Кременчук
  • Кривий Ріг
  • Кропивницький
  • Л
  • Луцьк
  • Львів
  • М
  • Мелiтополь
  • Миколаїв
  • Н
  • Нетішин
  • Ніжин
  • Нікополь
  • Нові Петрівці
  • Нововолинськ
  • Новоград-Волинський
  • О
  • Одеса
  • Очаків
  • П
  • Покров
  • Полтава
  • Р
  • Рівне
  • С
  • Світловодськ
  • Славута
  • Старокостянтинів
  • У
  • Ужгород
  • Х
  • Харків
  • Херсон
  • Хмельницький
  • Ч
  • Черкаси
  • Ш
  • Шепетівка
Ваше місто Київ?

Номер 0-800

Безкоштовні дзвінки для клієнтів

Номер 0-800

Замовити


Бути на зв'язку з клієнтами, чути їхні потреби, прохання — дуже важливо для бізнесу кожного сегменту. Забезпечити цілодобову підтримку цільової аудиторії буде простіше і комфортніше, якщо підключити номер телефону 0-800. Лінія буде доступна абонентам по всій Україні.

Додзвонитися можна як зі стаціонарного, так і з мобільного телефону будь-якого постачальника електронних комунікаційних послуг.


НОМЕР 0-800: ЩО ЦЕ ТАКЕ І ЯК ПРАЦЮЄ

Номер 0-800 в Україні — це багатоканальний вузол, якому надано спеціальний код. Компанія може одночасно приймати та реагувати на безліч вхідних дзвінків від клієнтів, бути доступними до зворотного зв'язку у будь-якій точці України. Це спосіб підвищити якість обслуговування, покращити сервіс та удосконалити продукт.

Номер 0-800 для клієнтів — це безкоштовна телефонна лінія, яка доступна з будь-якого гаджета (мобільного, стаціонарного) незалежно від наявності коштів на рахунку. Підключити номер 0-800 можна, щоб клієнти могли легко отримати вичерпну консультацію з будь-якого питання, пораду для вирішення проблеми, залишити відгук про діяльність, враження про компанію, замовити продукт чи послугу. Зателефонувавши за номером 0-800, потрібно просто дочекатися відповіді оператора.


У ЯКИХ СЕГМЕНТАХ БІЗНЕСУ ВАРТО КУПИТИ НОМЕР 0-800

Підключити номер 0-800 — означає створити якісну клієнтську службу підтримки з можливістю цілодобового прийому дзвінків від абонентів, сформувавши правильно графік роботи операторів.

Інший варіант — вказати як телефон гарячої лінії. Щоб клієнти могли повідомляти про факти порушень, шахрайства, неетичної поведінки з боку співробітників компанії, низьку якість надання послуг, тощо. Таким чином керівництво компанії зможе оперативно усувати недоліки, бачити ситуацію очима клієнта.

Підійде номер 0-800 і для організації кол-центру з метою інформування клієнтів щодо проведення акцій, соціальних опитувань або різних маркетингових досліджень, оновлень у роботі компанії.

Найчастіше номер 0-800 використовується у наступних сегментах бізнесу:

  • електронна комерція (інтернет-магазини);
  • банки чи різні мікрофінансові організації;
  • страхові, консалтингові компанії;
  • туристичні агенства;
  • авіакомпанії, тощо.

Безкоштовна телефонна лінія — це оптимальний варіант організації віддаленої довідкової служби, щоб клієнт міг отримати відповіді на найважливіші питання, достовірну інформацію від офіційного джерела компанії.

Після з'єднання підключається голосове меню з підказками, за допомогою яких клієнт вибирає потрібний розділ або послугу, всього декілька хвилин очікування з музичним супроводом, і до нього підключається живий оператор.

З метою моніторингу якості обслуговування операторів компанія має можливість запису телефонних звернень абонентів.


ПІДКЛЮЧИТИ НОМЕР 0-800: ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ

Номер 0-800 можна придбати у перевіреного українського постачальника електронних комунікаційних послуг ДАТАГРУП. Підключення телефонної лінії, безкоштовної для клієнтів, дозволяє представникам бізнесу отримати такі переваги:

  • Територія дії — вся Україна. Для компаній з безліччю філій — це відмінна можливість проводити аналітику вхідних дзвінків, відстежувати статистику та кількість звернень.
  • Не потрібно купувати кілька різних номерів, достатньо орендувати лише один багатоканальний вузол із номером 0-800.
  • Економія фінансових ресурсів. Вартість номера 0-800 буде в рази меншою від щомісячної оплати тарифів номерів у різних постачальників послуг.
  • Компанія-клієнт може самостійно вибрати вдалу чи необхідну комбінацію цифр, яка має бути в номері.
  • Не треба платити за рекламу. Достатньо вказати номер на сайті компанії, у друкованих рекламних матеріалах чи листівках.
  • Компанія отримує ефективний канал зв'язку з клієнтами, що дозволяє підвищити ефективність просування товарів і послуг.
  • За допомогою такої телефонної лінії компанії можуть підвищити довіру бренду, обізнаність, сформувати позитивний імідж на ринку.


ЯК КУПИТИ НОМЕР 0-800 В УКРАЇНІ

Придбати номер для бізнесу у компанії ДАТАГРУП можна, зателефонувавши за одним із зазначених номерів або просто залишивши заявку на сайті.

Фахівці компанії допоможуть в індивідуальному порядку підібрати оптимальний тарифний пакет, оперативно зроблять роботу з підключення, нададуть вичерпну консультацію про можливості управління телефонною лінією 0-800.


НОМЕР 0-800 ВІД ДАТАГРУП — КРАЩІ ЦІНИ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Ціна на номер 0-800 залежить від обраного тарифного пакета. Дізнатися подробиці та фінальну вартість послуги у тарифному пакеті завжди можна у консультантів ДАТАГРУП.


ТАРИФИ ТА ЦІНИ НА ПОСЛУГУ 0-800

Тарифи на послугу 0-800 для діючих абонентів

Тарифи на послугу 0-800 для нових абонентів