Опитування та анкетування ваших клієнтів
Вихідні дзвінки
Оператори нашого кол-центру здійснюють опитування та анкетування і актуалізують бази даних для вашого бізнесу. Це дозволяє оперативно реагувати на будь-які споживацькі зміни та тренди, краще розуміти свою цільову аудиторію, її потреби та рівень задоволеності і лояльності.
Послуга «Таємний покупець» дозволяє визначити рівень обслуговування вашого персоналу, дізнатися про слабкі та сильні сторони вашого бізнесу та вжити заходів для запобігання кризових ситуацій.
Ви також можете замовити послуги аутсорсингового кол-центру для підвищення продажів за допомогою засобів телемаркетингу. Наші оператори професійно виявлять потреби потенційних замовників, оцінять їх зацікавленість, опрацюють заперечення та допоможуть оформити замовлення клієнта у режимі реального часу. Розмова буде рухатися за спеціально розробленим скриптом, а ви отримаєте доступ до розгорнутого звіту по кожній бесіді.
Ми також надаємо послуги автоінформування (IVR), що заощадить час ваших фахівців та донесе необхідну інформацію до споживачів. Голосове меню, за потреби, з’єднає вашого клієнта саме з тією службою, до якої він хоче звернутися — при виборі відповідного фахівця дзвінок перенаправляється на мобільний чи стаціонарний номер спеціаліста для його цілодобового зв’язку з клієнтом.
Додаткові сервіси
Sms- і Viber-розсилки — ефективний засіб інформування потенційних та діючих клієнтів про ваші послуги, вигідні пропозиції, нововведення та зміни.
IVR — сервіс дозволяє заощаджувати час ваших фахівців на маршрутизацію дзвінків всередині компанії та організувати інформування клієнтів без залучення великої кількості спеціалістів.
Web-чати та email-підтримка користувачів — це зручна оперативна комунікація із клієнтами, коли вони перебувають на сайті вашої компанії та найбільше зацікавлені в отриманні актуальної інформації.
Виділені групи операторів — це повноцінний кол-центр для вашого бізнесу, який працює на базі нашого обладнання та програмного забезпечення із залученням найкращих спеціалістів. Ви контролюєте процес відбору, навчання та тестування персоналу згідно ваших стандартів, а також маєте повний доступ до статистики, віддаленого прослуховування розмов, можете відслідковувати завантаженість та персональну ефективність операторів.
Ціни на послугу Вихідні дзвінки
Вартість послуги залежить від індивідуальних особливостей проекту. Наші спеціалісти підготують для Вас розрахунок після уточнення всіх деталей. Залиште заявку на сайті або отримайте консультацію за телефоном гарячої лінії 0 800 211 000.
Вiддiл продажів: | 0 800 211 000 |
Підтримка: | 0 800 211 000 |