Запрошуємо до нашої команди інженера служби моніторингу!
Чим ти будеш займатися:
- технічною підтримкою клієнтів компанії;
- моніторингом мережі передачі даних;
- налагодженням та підтримкою систем мережевого моніторингу;
- налаштуванням мережевого обладнання;
- координацією дій по усуненню проблем із клієнтськими сервісами — друга лінія технічної підтримки.
Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
- маєш вищу освіту (телекомунікації);
- вільно володієш українською мовою;
- є досвід роботи на аналогічній посаді;
- є знання стека протоколів: TCP / IP, DNS, DHCP, PPPoE;
- є знання і розуміння роботи системи моніторингу (Nagios,Zabbix);
- умієте працювати з операційними системами на основі Linux та Windows;
- здатний до навчання, є бажання працювати.
Коли ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:
- офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
- «білу» і своєчасну виплату заробітної плати 2 рази/міс.;
- графік роботи: пн-пт 9:00—18:00;
- медичне страхування;
- роботу у великій, стабільній компанії;
- можливість професійного та кар'єрного росту;
- розвинену корпоративну культуру, засновану на повазі до праці і особистості кожного співробітника Компанії.
Якщо така робота тобі подобається і ти хочеш дізнатися більше, тоді надсилай своє резюме або телефонуй 050 356 36 51.