Запрошуємо до нашої команди мережевого інженера технічної підтримки корпоративних клієнтів!
Чим ти будеш займатися:
- технічною підтримкою корпоративних клієнтів компанії;
- моніторингом стану мережі передачі даних;
- контролем проведення планових та аварійних робіт;
- налагодженням та підтримкою систем мережевого моніторингу;
- налаштуванням мережевого обладнання;
- координацією дій по усуненню проблем із клієнтськими сервісами;
- прийманням ескалацією від інженерів по вирішенню критичних питань по роботі сервісів та обладнання.
Ти наш ідеальний кандидат, якщо:
- маєш вищу профільну освіту (телекомунікації);
- вільно володієш українською мовою;
- у тебе є досвід роботи на аналогічній посаді;
- ти впевнений користувач ПК;
- знаєш стек протоколів: TCP / IP, MPLS, VPN, QinQ;
- знаєш і розумієш роботу систем моніторингу (Cacti, Zabbix, IBM Tivolli Netcool, Cisco Prime Optical);
- вмієш працювати з усім спектром мережевого обладнання, налаштуванням, запобіганням петель;
- здатний до навчання, вмієш самостійно приймати рішення та бажаєш працювати.
Коли ти станеш частиною нашої команди, то отримаєш:
- офіційне працевлаштування згідно КЗпП;
- «білу» і своєчасну виплату заробітної плати 2 рази/міс.;
- графік роботи: 5/2 з 08:00 до 17:00 або 2/2 з 8:00 до 20:00;
- медичне страхування;
- роботу у великій, стабільній компанії;
- можливість професійного та кар'єрного росту;
- розвинену корпоративну культуру, засновану на повазі до праці і особистості кожного співробітника Компанії.
Якщо така робота тобі подобається і ти хочеш дізнатися більше, тоді надсилай своє резюме або телефонуй 050 356 36 51.