Альтернатива великому кол-центру
Віртуальна АТС
Для повноцінного функціонування підприємств наявність стабільного зв'язку з якісним сигналом — це робоча потреба.
Віртуальна АТС для офісу дозволяє забезпечити безперебійну комунікацію всередині компанії між філіями, для інформування клієнтів, проведення маркетингових досліджень та аналітики.
Що таке Віртуальна АТС
Віртуальна або хмарна АТС або VPBX — відмінна альтернатива окремому кол-центру або фізичній офісній міні-АТС. Під час замовлення послуги підприємство отримує в повноцінне користування IP-ATC, яка фактично розміщена у постачальника електронних комунікаційних послуг у захищеному дата-центрі, що забезпечує стабільний сигнал за допомогою Інтернету, мобільної чи локальної мережі. При цьому не потрібно купувати дороге обладнання — офісну АТС, яка потребує спеціального технічного обслуговування. Клієнту потрібно лише підключити абонентський пристрій для співробітників (IP-телефон, персональний комп'ютер або смартфон із програмним SIP-клієнтом, шлюз для аналогових телефонів, звичайний мобільний телефон для FMC-ліній).
Послуги віртуальної АТС: ключові можливості
Віртуальна хмарна АТС для бізнесу — це безліч можливостей.
Цей сервіс вигідно відрізняється від інших способів комунікацій завдяки наступним особливостям:
для отримання стабільного сигналу не потрібні дроти;
хмарна АТС знаходиться на віддаленому сервері у захищеному місці;
можливість використовувати у будь-якій точці земної кулі без прив'язки до конкретного регіону в усьому світі;
багатоканальність;
налаштування робочих параметрів віртуальної АТС під індивідуальні потреби компанії;
налаштування автоматичного обдзвону за заздалегідь підготовленою базою даних, обраними списками клієнтів, потенційними замовниками або постачальниками;
підключення переадресації дзвінка;
здійснення зворотного дзвінка, за необхідності;
функція запису дзвінків та доступна статистика розмов;
збереження історії дзвінків із можливістю прослухати їх запис у власному кабінеті.
Підключати віртуальну АТС варто лише у перевіреного провайдера. Досвідченим постачальником електронних комунікаційних послуг в Україні є компанія ДАТАГРУП. Команда фахівців допоможе підібрати необхідний тарифний пакет та додаткові сервіси згідно з запитами клієнта, здійснить налаштування та підключення системи.
Хмарна АТС: переваги для бізнесу
Віртуальна АТС для бізнесу стане ефективним інструментом у координації, прискоренні виконання робочих процесів. Клієнт отримує низку переваг:
Зведення до мінімуму витрат на оплату зв'язку. Адже за допомогою хмарної АТС можна здійснювати величезну кількість дзвінків усередині країни та між країнами, використовувати голосову пошту. У великих масштабах витрати компанії будуть незрівнянно меншими, ніж у варіанті використання стандартного телефонного зв'язку.
Захист системи від втручання. Клієнт повністю контролює свою віртуальну АТС. Сигнал з IP АТС йде у зашифрованому вигляді. Налаштування параметрів здійснюється в особистому кабінеті клієнта.
Ефективний метод комунікації, який залежить від територіального чинника.
Послуга доступна по всій території України. Це дозволить у найкоротші терміни поєднати роботу кількох підрозділів, філій в одну загальну корпоративну мережу.
Оперативне підключення. Активувати та налаштувати систему для бізнесу можна всього за добу.
Всі три- або чотиризначні короткі номери легко запам'ятовуються. Співробітникам не важко взяти їх на озброєння і оперативно використовувати в роботі.
Багатоканальність АТС — це унікальна можливість одночасно приймати кілька дзвінків, що надійшли на один номер. Швидко реагувати, консультувати, продавати товари в телефонному режимі.
Максимальна комунікація із клієнтами. Нема ризику пропустити дзвінок або не побачити повідомлення. Весь потік дзвінків споживачів хмарна телефонія для бізнесу розподіляє між відповідальними менеджерами за встановленими правилами.
Можливість організації віддаленого офісу, який завжди буде на зв'язку незалежно від місцезнаходження співробітників.
Проведення ефективної аналітики бізнес-процесів, здійснених дзвінків, на основі чого компанія зможе удосконалити свій продукт, послугу, підвищити якість сервісу, дізнатися, чого бажають їхні споживачі.
Управління взаємовідносинами зі споживачами за допомогою вбудованого CRM або інтеграції з наявним клієнтом CRM.
Можливість прийому дзвінків у Microsoft Teams.
Можливість прийому дзвінків на звичайний мобільний телефон GSM для співробітників, які перебувають у місцях, де немає якісного Інтернету.
Підключення Віртуальної АТС
Підключити сервіс Віртуальної АТС можна у постачальника електронних послуг ДАТАГРУП. Для цього достатньо залишити заявку або зателефонувати за номерами, вказаними на сайті компанії. Консультанти дадуть відповіді на всі питання і допоможуть визначитися з вибором. Ціни на тарифні пакети залежать від вимог клієнта та необхідних робочих параметрів. Підключити віртуальну АТС можна оперативно, включаючи активацію, тестування та налаштування системи. Підходить віртуальна АТС для малого, середнього та великого бізнесу.
Віртуальна АТС: тарифи та ціни на послугу
Тарифи на послугу Віртуальна АТС для нових абонентів
Тарифи на послугу Віртуальна АТС для діючих абонентів
Тарифікація дзвінків на номери 0-900
Тарифи на міжнародні дзвінки (стандартні)
Тарифи на міжнародні дзвінки (ДатаСвіт)
Вiддiл продажів: | 0 800 211 000 |
Підтримка: | 0 800 211 000 |